Helg

2010-03-12 @ 21:11:58
Fredagen är här nu då man haft en heldag med towe och jocke hos daniel och björn där jocke bor oxå.
De bor ju i en stor lägenhet så plats finns det då och va där. De bor ju lika sort som laila och familjen.
Har vart mycket folk omkring en hela dan men towe verka tycka det va roligt och speciellt då daniels dotter lilja, towe vart så farsinerad av henne och hennes tröja peka hon på mycket den va ju fin enligt henne.
Sen satte daniel på disney film oliver och gänget till towe och det va ju toppen för henne då det va hundar och katter och det gilla hon och digga till när det vart musik i filmen. Sen vart det då gitarr hero vi körde, riktigt kul köra med lite folk man inte kört med innan.
Sen bjöd älskligen på käk, vart kycklingrulle för mig och kyckligtallrik för jocke och towe fick smaka av oss både men hon hade ju sin lasange och äta och den dög ju bäst.
Hon skulle öppna min dricka i burk med det gick ju inte för henne men hon visste att den där lilla grejen ska man dra upp för och öppna.:P
Idag har towe vart lite trosig men börjat drägla en anning så tror det är tänder på g.
Jag hoppas hon slipper va pipplig,hon har även börjat springa lite mer nu när hon har kommit på det.
Sen idag fick jag tag i en bilbarnstol till towe hon får den efter lilja som hon har växt ut den. Känns dumt få den gratis men ska nog försöka betala nåt annars känns det lite dumt bara ta imot den.
Men riktigt omtänksamt av daniel.
 Min sötnos <3

      

Nu på kvällen blir det ta det lungt, jocke ska umgås lite med sina kompisar själv ikväll sen kan det va skönt att vi inte e så intensivt med varann hela tiden. Man måste kunna ha sin fritid även fast man e ihop. Imorgon skulel syrran komma med barnen till mig och towe så barnen får leka och kim fyller ju 2 år, hurra hurra hurra.
Blir och fira kim nästa helg så det ska bli kul och även få med jocke ska bli underbart och kul.
Sen imorgon kl 14.00 blir det dra på kalas hos laila och fira mimmi som fyllde igår 16 år. Tänk vad tiden går,stora tjejen.

    


Älskar dig jocke,hoppas du och jag kommer alltid va du och jag <3 Du får mig och må bra, le och skratta varje dag. Känna mig trygg och finns för mig och prata med.


-----------------------------------------------------------------------------------------------------

På kvällen vart det spela gitarrhero med mimmi,elin och fredrik. Skönt bara ta det soft på kvällen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback