Händelserik dag

2010-03-16 @ 23:01:46
Morgonen börja med att man vakna kl 8, knäppt tyst och  min väckaklocka skulle ringa kvart över åtta men det va bara gå upp kl 8 då man vakna. Gjorde mig ordning och där efter runt halv nio fick man väcka lill tösen då det va dags och göra ordning henne till dagis. Vart frukost men det va då inte hon så sugen på va mest yogurten som gick ner hon tycker det e så kul att få äta själv med skeden och ta med.
Va så roligt se towe springa runt imorse då hon tycker fortfarande mina kläder är kul att ta på.
       
Min lilla modell:P

På dagiset så gick det otroligt bra idag då towe gick ifrån sin mamma och pappa en del och lekte med andra barn, Idag visa de runt hur det såg ut på de andra avdelningarna, bra och veta då de har barnen på en annan avd tidningt på mornarna och sen efter halv fem e jouren även där.
Sen så vart det klart idag med hur semesterveckorna hur vi ska ha towe på dagis. Tommy kommer ha henne 2v så blir bra för towe och bra för tommy så att han får ha henne lite då med.
Efter dagiset träffa man på carmen då det vart ett liten pratstund.
Idag sov towe middag direkt efter dagiset fram till omkring 1.
Sen vart och styra lite med jobbsökande och ams så ska dit nästa vecka på tisdag på jobbcoch,se sen efter det vad det blir av det om det blir praktik eller va hemma ett tag och leta jobb eller gå på aktiviteter inom ams.
På kvällen vart det att jag skulle bada towe men wups så hände det att towe bajsa i vattnet vart ju då bara få bort det där och börja om från början.
Men sånt som händer ju...
Sen vart det då läggdags för tösen och jag och jocke fick våran tid framför tv:n med filmen G-force, riktigt roligt film.

Idag har man även fått lära sig av jocke blåsa bubblor när man duschar;P



Towe har även lärt sig dricka idag från glas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback