Folk folk...

2010-03-17 @ 22:15:21
Varje dag, yttligare mer folk. Haft besök eller besökt folk varje dag nu... Men kul det så hoppas det forsätter och umgås.
Idag kom jocke förbi på kaffe sen så skrev håkan och fråga om han óch hans tjej fick komma förbi så det va kul få träffa henne idag:)
Verka en glad trevlig prick han har hittat hoppas de kommer hålla. Vi bestämde att vi ska gå på bio nästa helg med så det ska bli kul. Blir och se filmen instängd 2.

Idag har det gått skit bra med dagiset, towe har gått från mig en del och imorgon ska hon va en stund själv ifrån mig. Kommer nog gå bra.
Annars vart det en sväng till stan med tilda och daniel. Efter det en fika hos mig.
Nu på kvällen blir det ta det lungt vill ju va med min älskling så mycket som det går. Saknat honom hela dagen känns som aldrig tiden finns för mys mer än kvällar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback