Dop

2010-03-27 @ 20:41:05
27/3 kl 14 då skedde det som jag längtat sen ändå sen hon min dotter towe föddes. Idag vart hon nämligen döpt som va så fint men hon gilla inte det minsta när prästen skulle ta lite vatten på huvudet.
Men allt vart ju bra till slut, fick ju även en liten kort låt för towe som vi brukar sjunga på öppna förskolan och då va hon ju lungt så tror hon kände igen det.
Va mycket folk som kom på dopet va riktigt kul, vart sen fika hos mig vart en del över men tur att man har två här hemma som älskar bullar. Nämligen towe och jocke. Så man själv inte går och äter på sånt om kvällarna.
Sen efter fikat och folk hade gått hem så vart sara (syrran) kvar en stund med barnen, riktigt kul.
Kim och towe leker så himla bra ihop och busar ihop.

       


Vill du/ni se fler bilder från dopet så har ja lagt ut dem på facebook.


Igår var jag, jocke, håkan och johanna ute och åt, Vart 4 små rätter så himla gott va ett bra tag sen man åt det e några år sen.
Sen efter det vart det bio, vi kolla på farsan. Det va då bra film men kunde vart bättre. Skratta kunde man ju en del i filmen, då roliga scener fanns med.
Jag hade jätte mysigt och kul. Det va verkligen det här jag behövde komma ut och hitta på nåt och passa ju bra och göra med den man älskar så himla mycket. Han hållar man fast hårt i, då han betyder så himla mycket.
Han är verkligen så himla posetiv till allt och så lätt person och umgås och ha roligt med.



 Älsklingen leker med min älskade dotter <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback