Bvc

2010-03-04 @ 16:42:05
Vart idag 1års sprutan och mätning och vägning. Idag vägde hon 9080g, 73cm lång så på längden hade hon växt en anning:)
Sprutan gick hur bra som helst idag, hon sa inget på den första sprutan, den andre vart hon ledsen mest arg men gick fort över.
Idag har vi vart i affärn med håkan och jocke. Sen vart det och sitta en sväng uppe hos håkan. Så söt grabben e som han har på 10 år. Towe flina upp sig som bara den för honom så e kul att det gick bra där:)

Annars skit arg på soc då det visa sig att jag inte får några pengar av dem, så nu sitter man i klistret lite denna månad. suck säger jag bara men det ska nog lösa sig hoppas jag.
E ju inte så mycket pengar jag behöver.

Imorgon blir det då umgås med vänner, lite fest här hemma:) ska bli kul träffa jockes kompisar och även få umgås med nytt folk.
Nu på kvällen blir det då pizza man blir bjuden på av älsklingen så det ska bli riktigt gott.

Kommentarer

Postat av: anna

skönt att de gick bra på bvc. vi ska ditt nästa vecka. usch. hatar sprutor =(



tid o ses något innan skruttarna börjar dagis?

2010-03-04 @ 19:58:37
URL: http://tjallmoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback