1 dag kvar

2010-03-14 @ 08:29:07
Va ju bra tag sen jag hade fått datumet imorgon till dagiset men nu är det bara 1 dag kvar tills towe ska börja dagis. Skit va tiden går fort känner jag men det e då en fördel oxå. Jag längtar få börja jobba eller komma igång med träning någolunda och snart har ja då chansen med det.
Man tänker så himla mycket på det där när towe va för 1år så liten, det går ju så himla mycket första året som ja inte kunde tänka mig. De lär sig en del och snappar upp det mesta genom att härma, iallafall towe.

Igår vart det kalas hos mimmi med lite fika, va inte lite lilla damen tryckte i sig och så pratglad men sen när de kom en lite annan unge så vart hon lite blyg till en början. Undra hur det ska gå då  på dagiset.
Hon är ju så van och va minst eller liten själv. Snacka om vilken bestämdhet hon har fått, hon skriker och slänger sig och blir stel i kroppen när det inte blir som hon vill. Men bara låta va henne så går det över fort.
Sen vart det en sväng till håkan, kul och träffa honom snacka lite skit då han nu har börjat dejta en tjej. Får hoppas det kommer funka där.

Idag blir det nog ta det så lungt som möjligt för att det blir lite mycket i veckan. Blir nog föröska ta en promenad vid varamon eller råssnäs vore skönt. Få se vad dagen ger för möjligheter..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback