Trots mer trots....

2010-06-14 @ 08:40:42
Det är bara början hon vägra sova igår och ville verkligen ha kex eller godis och peka på det hon såg ju vad pappa åt på. Hon skrev i 2 h till och från för att hon inte fick som hon ville jjobbigt va det men vi gav oss inte. Tommy va nära på att ge godis för att hon skulle bli tyst men jag sa att inte ge för vill inte att hon får som hon vill. Då kommer det bara bli värre.
Hon slängde sig och skrek och vägra somna men efter 2 h så somna hon, anotg att tröttheten tog över. Sen vart det min egna tid som jag inte orka då med efter det så jag gick och la mig en halv timme efter men på morgonen vakna jag 7 och towe vakna 8 så va skönt få va vaken en liten stund ha sin egna tid.

Nu blir det ams och sen linköping måste byta bilstereon, igen.. suck
Men tur att emelie kunde hänga med så man slipper åka själv. Bara försöka få in barnvagn...

Kommentarer

Postat av: Signe

oj här händer de grejer när man är borta, förlovning o allt! hehe :P

snygg vagn! den är nog lite bättre i terräng ;)

hahaha va lustigt att ni har tröttnat på chokladbollar! :P

hoppas vi ses snart! <3

2010-06-14 @ 18:40:01
URL: http://mammasigne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback