Tandläkarn

2010-06-09 @ 09:03:04
Då va man igår hos tandläkarn på en undersökning visa sig att det inte vart så dyrt då man hade pengar och uttnyttja eftersom jag inte vart där på ett tag så det va då kanoners så räkningen sluta på 295:- :)
Billigt och bra. Tur man har vänner, signe ställde upp och hade towe under tiden inna  tandläkarn vart det ju även lunch på stan  pastasallad kyckling mycket mättande och gott. Towe älska bönorna och majs och ost mest av salladen. Sen vart det en sväng till återvinning efter tandläkarn men hitta då ingenting, men jag e då säker på att du signe hittar snart nåt till dina fönster:)
Åkte bussen hem till skänninge sen va då helt slut och somna en kortis på bussen men sen så när man kom till skänninge så kom tommy hem ungefär samtidigt:) Så vi tog oss en tripp till linköping men hitta ingeting så vart citygross påvägen hem, köpte lite mat och sen vart det smörgåstårta när vi kom hem för hade köpt lite saker till det så gjorde det hemma. mums, riktigt gott.
Towe älska verkligen påläggen till smörgåstårtan så det snodde hon av oss hela tiden fast hon hade fått egen kvällsmat  yougurt och macka men det dög då inte lika bra.
Se somna hon som en stock och har sovit till kl 5 på morgonen men sen tog jag henne brevid mig i sängen så då somna hon om och  jag fick sova till kl 7,45 imorse då jag vakna av att towe lekte med sina leksaker. Lite läskigt att hon går upp och leker för man vet inte vad hon hittar på för nåt:P

Idag skulle jag träffat carro men orkar verkligen inte det vart så stressigt och så mycket och göra så känner att jag behöver lite lugn och ro. Blir det iallafall det på fm.


Kommentarer

Postat av: Karin

Ja det tycker jag. Jag jobbar varje torsdag och ibland tisdagar.

2010-06-09 @ 13:45:51
URL: http://iambafucin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback