Sommarväder

2010-06-02 @ 21:39:42

Har vart lite dålig på att uppdatera lite bilder men nu jäklar ska det komma upp lite:P
Idag på morgonen vakna jag med ett mess från syrran om jag kunde hänga med till citygross sitta med barnen i bilen då hon skulle in och köpa blöjor så vart det det. Sen hade även sara köpt med lite godis. Mums mums.
Barnen åt "bilar" godis i baksättet och det syndes kan jag ta och lova då det låg bilar över allt.
Efter citygross så vart det en sväng till pappa i djuraffärn, så lustigt se honom nu när han rakat av muschtachen men mycket bättre utan..
Barnen älska verkligen och kolla runt på fiskarna och kim busa med  barnens morfar men towe va då blyg.
Kanse dags och hälsa på lite oftare.
    

Efter den lilla bilturen som räckte då värmen va då för varmt för att åka bil.
Vi bestämde oss för och åka till östensson för och köpa lite fika till att kunna sätta oss i parken för och fika.
Vart avsläppt hos tommy sen så vart det och fixa ihop mackor till alla oss sen så mötte vi pp sara och barnen i parken. Tog en del kort men de har då sara men de finns på hennes blogg sen troligtvis:)
http://tvabarnsmammansara.blogg.se/

Men jag tog ändå lite kort och även så hade jag gjort då jag träffa signe och malte här om dan som va hos sara.
Sen va jag och älskligen i lekparken med towe och det va riktigt uppskattande från både mig och towe.
Älskar dig tommy<3

     

    

      


Undrar med lekparken om det va barnen som tyckte det va roligast eller vi föräldrar:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback