Skänninge

2010-06-06 @ 07:57:07
Jahopp då ser det ut som att man ska bli skänninge bo då:P
Vet ja fan om det e så posetivt då man inte känner så många tråkigt det men men får ju bo som en familj med tommy igen och sen bor man ju nu nära syrran och snart blir det ännu närmare:)
Får väll se om man kan fika praktik eller jobb nåt bara, hoppas det.
Har fixat en praktikplats  skänninge i en affär så får äll bli det till höst om inget annat finns.


Igår va vi alla tre ute och gick till parken, sen åkte vi  till tommys föräldrar och hälsa på.
Sen va inte min kväll rolig när vi kom hem haft såna jäkla kramper i magen och towe skrek igår med vet inte om hon haft ont i magen eller om det va nåt annat om hon drömt nåt..
Men idag mår jag bättre iallafall skönt det. Bara att man har jäkla mensverk..
Hon skrek och själv vart man stressad och hade ont i magen så man kunde knappt andas.
Tommy va just då iväg och körde på sin bror och en kompis där som skulle till öltätet här i skänninge.
Funder idag om jag skulle åka till motala hämta lite saker.
Skulle kanse hälsa på mormor eller laila samtidigt om jag tar med towe..

Kommentarer

Postat av: Karin

Va kul! Då kan vi ses oftare!

2010-06-07 @ 10:15:03
URL: http://iambafucin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback