Shopping

2010-06-12 @ 18:30:24










Vart en shopping tur till linköping en snabis, emelie va inne på msn så fråga henne om hon ville med en kortis så va skönt slippa åka själv:) Tackar för sällskapet, vi fick även inkopplat sterion hehe efter många om o men..




 Dagens köp på biltema behövde en i bilen  749:- hade 100:- rabatt även och se fick jag idag 200:- kr för gåvagnen jag sålde iväg.
Så vart inte så dyrt.

Sen vart det en skylt:

Och dom här:P 

Efter linköping körde jag emelie hem sen åkte jag till motala för och packa bilen full va inte det roligast men efter det kom det roliga, hämta ju towe hos raimoa då:)
När jag kom in så sa hon direkt hej va så roligt och sen skulle hon ge mig en bamsekram. Snacks om mammalängtan där:P
Efter det åkte vi hemåt till skänninge och emelie fick sin lära gå vagn åt villiam, hoppas det kommer till nytta.


Nu ikväll blir det bjuda på mat till tommys föräldrar, blir tacos. Mums..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback