Midsommar

2010-06-25 @ 18:00:16
Morgonen börja med att towe väckte mig genom att slå en burk i huvudet på mig då hon hade hittat efter tommy.
Va då inte så kul vakna av det men va då bara gå upp och se glad ut.
Vart frulle och sen så bestämde jag mig för att gå en liten morgonpromenix kl 8 på morgonen. Va jobbigt till en början men sen gick det ju så 40 min samanlagt. Sen va jag och towe på väder en stund hon fick leka lite med sandleksakerna och så ville hon blaska i vattnet men sluta med att hon ramla på rumpan så dagens årliga dopp vart det då:)
Hon vart lite rädd men sen till slut så tyckte hon det va kul med vattnet.
Efter lille stunden på väder så vart det hempromenix, hade ju glömt blöja ta med så towe fick va utan blöja i en inkurad filt och somna som en stock i vagnen. Skönt för henne.
Sen vart det åka till tommys föräldrar på midsommarmiddag. Riktigt god mat.
Towe va då inte lika förtjust i den eller så va hon inte hungrig. Fikat dög ju bättre men jag sa ifrån för duger inte maten så ska man inte äta fika.
Så hon fick inte mycket. Hon har vart nu riktigt petig med maten vet inte om det är tänder på g eller om magen inte e som den ska då hon har bajsat löst nu i 4 dagar:/
Men forsätter det i 1 v får vi åka och kolla upp det.
Efter att vi kom hem vart det middagslur för towe hon somna som en stock, jag skulle kolla på wallander men somna som en stock på soffan och tommy med.

På söndag blir det att åka till motala hämta massa saker blir jobbigt men ett måste nu när vi fick låna släpa.

Älskar dig towe och tommy <3 Har det riktigt bra med er.
Längtar tills vi åker på någon utflyckt, vi har väll pratat om kolmården eller gränna..
Se vart vi hamnar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback