Liten förändring

2010-06-13 @ 16:46:47
Nu har man hämtat lite saker i motala och kom lagom hem till regnskuret av att lasta bilen ush inte kul men gött på ett sätt oxå:P
Hehe en lite dusch va gör det..
Idag har jag sålt katten tyson iväg inte så kul men känner att jag inte har tiden ch att towe behöver tiden få av mig och med inhalator och allt tar sin tid inte alls roligt men men barnen går före.
Sen har jag ju fixat till min bil lite med tärningar hängande och bilsterio men fan inte nöjs med det minsta med sterion en knapp gick fönder direkt och den tar inte alla skivor så blir och lämna tillbaxs imon eller i veckan.
Sen har jag hittat en vagn åt towe på blocket som jag köpt 500:-  bra och ha i vinter när snön kommer orka köra sulky och signe och jörgen märkte nog i nov hur svårt det va och köra ute i tjällmo i skogen med den då hjulen så ut och gå sönder när som.. Men det gjorde det ju inte..
Så denna vagnen har vi hittat:
 Den är svart men ser ut som brun, fick även med regnställ.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback