Full ståhej

2010-06-30 @ 15:25:24
Har vart så himla mycket nu fara hit och dit..
Men som sagt har hunnit en del efter midsommar.
Har tagit första doppet i borensberg med signe,jörgen och barnen. Riktigt skönt.
Signe som doppa towe men efter en stund tyckte hon det va riktigt kul och va i vattnet. En stund gick minsann.. Sen vart det fika det va nog det bästa av allt tyckte barnen.
   

Sen har det vart varmt så har även vart på väder, syrran och barnen va med då.
Towe och kim hitta direkt en liten tjej.
    
    

Sen har vi vart ute och matat ankorna. Bara vi, familjen. Riktigt skönt komma ut lite. Skänninge är ju inte så stort men ankor hitta vi en del och mata:)
Tommy tyckte tillomed det va skönt göra nåt ihop bara vi. Uppskatta jag jätte mycket:)
Towe har ju matvägrat med en del så när vi skulle mata ankorna börja hon äta av vanligt bröd som vi hade köpt för och mata ankorna. Passar man på som sagt:P
  

 

Sen har vi vart även och rensat lite i min lägenhet som jag vill få tom och städad så fort som möjligt.
Så imorgon blir det och hämta lådor hemma igen. Sen kommer även återvinning hämtar det sista som ska bort.
Har även börjat med taxikörkost se om man får ordning på det:) Skulle va kul och få jobb inom det eller om man bara har det. Så har pluggat nu en del när tiden ges. Inte så lätt när man har towe och samtidigt koncentrera sig men det funkar.

Sen har en kille ringt och frågat om jag e intresserad av att va hundvakt och självklart lite extra pengar vore skönt och få. Är ju inte så mycket men är man hemma ändå kan man ju ändå va det känner jag.

Dessutom har vi fått erbjudande nu om 2 lägenheter på trojen:) Det är 3or. Se om man kanse ska flytta till större lägenhet. Sån lust att towe får eget rum så man får lite privat, jag och tommy.
Men får väll gå och kolla på dem först.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback