Full rulle

2010-06-17 @ 08:52:28

Igår hann man med på lite:

* Morgonpromenad på 1h med emelie vart det

* Öbe för va tvungen köpa smörmedel till barnvagnarna och min cykel

* Åkte och mötte upp tommy efter jobbet så handla jag under tiden lite mellis till towe under tiden hade tommy towe.

* Hälsa på pappa i butiken

* Hämta en barnvagn som behövdes lite fix på men ena hjulet är lagat och idag blir det gå till brio för och kolla om en del går och köpa så jag kan åka med den sen:)
 

* Sen vart det hem och fixa lunch och sen vart det på kvällen att jag åkte med syrran till borensberg. Farmor va lite sen så vart och köpa fika och åka till signe en stund.
Malte vägra sova, förlåt signe... Tror att han ville va uppe eftersom vi kom.Synd att tiden inte va lite tidigare kunde barnen vart med. Men jag och towe kommer ju i helgen tänkte vi någon dag. då får det bli lek och bus mer.
Sen efter fikat hos signe vart det att åka till farmor och lämna linnea. Gick ju bra men så tomt utan henne när hon brukar va med överallt oftast.
När vi åkte hemåt mötte vi på en del djur så vart sakta vi körde hemåt till skänninge så tog sin lilla tid.
Sen när jag kom hem va jag så jäkla trött så somna strax efter 12.
Towe va himla pigg kl 6 imorse me jag ville sova en stund till så hon sov till kl 8 med mig och tommy i sängen.
Mysigt ha henne brevid oss. De växer så fort de små...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback