Busfabriken

2010-06-20 @ 18:34:36
Va igår på busfabriken med signe,jörgen,malte,sara,peter,kim,linnea och towe såklart:)
Här kommer lite bilder från gårdagens aktivitet. Haft riktigt kul dag, får vi göra igen, men kanse kan göra någon annan aktivitet nästa gång.


    

    

    

Efter busfabriken vart det käk, med peter och sara va tvungna åka hem med barnen. Sara skulle jobba natten så hon va tvungen åka hem och sova och göra sig ordning för jobbet. Va lite tråkigt men jätte kul att hon har börjat jobba jätte mycket :)
När vi va hemma så va towe jätte trött men hon vägra somna men en liten mysstund hos pappa va aldrig fel.




Idag har det vart tvättdag, fika med tommys föräldrar här hemma. Fan va krångligt det ska va och hitta fika börd nu innehåller ju bullar även madel som towe inte kan äta men hitta ett par som va utan madel så det gick ju , skönt det.
Sen har jag vart så trött så har tagit det lungt för det mesta och kvällen blir lugn med, orka verkligen göra nåt.
Men imorgon längtar jag till,då ska jag fylla i min tatuering.. weiii. Det behövs med.


Kommentarer

Postat av: Signe

du får väl börja baka bullar själv ;)

2010-06-20 @ 22:10:26
URL: http://mammasigne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback