Bilägare

2010-06-12 @ 10:04:28
Ja då får man nu åka golf:) Tommy gick och köpte en 240 volvo som va redigt fixad med massa saker så är ju ingen vanligt 240. Tror det va vinge på den tillomed:P Inte lite avis vill ju ha vinge på en bil så snyggt, faste den ska matcha in till bilen med. Se idag hur bilen ser ut , tommy är just nu med jocke och hämtar bilen så då får man vänta...
Så nu är man själv bilägarfe av golften har nämligen köpt den av tommy men betalningen är inte riktigt klar än, va ju ingen bråska.. Får försöka jobba i höst så man kan dra in lite pengar.

Igår hjälpte jag sar sätta upp en bokhylla ja det va då inte det lättast med de alla skruvar och pinnar som skulle i olika hål. Men vi klara det, good team:)
Sen vart det ju fikatime hos syrran jag köpte med mig dricka och  chokladbollar och mockarrutor. Men chokladbollar va inte längre gott vi har nog ätit oss på det när vi vart gravida och även nu.
Sen när kl va ett va det dags och gå hem då jag skulle åka med tommy och towe till motala. Towe skulle nämligen sova hos raimo med jonna. Vad jag har hört har det gått bra men får nog höra lite mer sen när jag ska hämta henne.
Kul att hon får umgås med sin gudfar och min kusin. De har säkert haft jätte kul.
Jag och tommy vila ut och lite hemma hos mig då vi skulle vila lite men somna både två i soffan, mysigt.
Sen vart det packa bilen, växasängen fick plats in i den så hade lite och skruva upp när vi kom hem till skänninge. Så nu är det uppe, hopas towe sover bättre.
Ne nu blir det ta disken och fixa till sig för motala..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback