Ams

2010-06-01 @ 07:42:31
Har idag ams information *suck* men skönt få det klart, annars vet jag inte vad det är med towe hon vill inte äta som igår vägra hon äta frukost och mat bara bullen hos sara dög och majs här hemma.
Sen igår somna hon redan kl 5 och sov till 7 imorse snacka om att behöva sova ut...
Sen idag så ville hon inte äta fukost hoppas verkligen hon får matluten tillbaxs snart.
Försöker även få ett kisseprov men det går inte så bra då hon kissa på golvet imorse men men har ju tills på torsdag på mig senast att lämna in kisseprovet.

Ne nu har jag lite bråttom fixa iordning mig.. Men kanse skriver sen ikväll


-----------------------------------------------------------------------------------------------

Vart hos syrran käkat lunch vart kyckling,potatissallad och baguette as gott;) Tackar syrran.. tråkigt bara att inte towe uppskatta det.
Men im älska ju kyckling så han tå för towe med:P
Idag har kvällen inte vart så rolig då towe har kräkts 3 ggr efter vi kom från syrran. Maten kommer i magen men efter en stund kommer det lika fort upp:( Tråkigt och ledsamt se towe va så dålig på kvällarna och knappt få nån luft. Så skönt att hon har en tid på torsdag till sjukhuset  tack signe som kommer va mitt stöd och hänga med då.
Nu är det desperate houseweiv som går på tv, dags o kika på det.

Kommentarer

Postat av: Signe

förstår att hon matvägrar, hon vill väl inte spy upp det, stackarn! :/ vilken tid var det på torsdag nu då?

2010-06-01 @ 09:10:23
URL: http://mammasigne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback