Tripp

2010-07-25 @ 09:17:33
 

Nu är det dags igen, kolmården:) Se bara om det blir kolmården eller tropicariumet. Allt beror ju på vädret när vi är framme där. Är det regn så blir det bara tropicariumet men det går lika bra det:) Djur är alltid kul och titta på. Så här liten va towe (3 mån) när vi va i kolmården förra året med babysången. Men denna gång åker vi familjen, tommy jag och towe (15 mån).   Ska försöka komma iväg kl 10 men tror det blir lite senare hehe.. lite små sega på morgonen, dessutom tänkte vi göra med lite mackor.

Igår jobba jag på natten med corren och va klar på morognen, där efter en liten tupplur sen ut med hund innan jag skulle till pappa och hjälpa till i affärn. Va lite segt men efter affärn stängdes vart det en tur till mormor och min moster. Towe va redigt glad av att träffa mimmi och gav henne en kram direkt:) De e då lille taighta gänget:P


Ne nu ska jag ta och väcke min bejb som ligger och sover än och towe får nog hjälpa till liten:P
Älskar er mina älsklingar. <3 we are 4-ever togather

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback