Tid? hmm

2010-07-10 @ 06:00:55
Tiden räcker tyvärr inte till att blogg just nu då det sker hela tiden massa saker. Passar på att berätta att vi har fullt upp då jag fått jobb att dela ut tidningar åt corren i mantorp. Funkar kalas bra:)
Börja ju i tisdags.
Går nog bättre för varje dag tror jag... En sak som tar tid och lära sig ju vilka som ska ha vilka tidningar.
Men inte mer med det så har bilen strulat som fan, det är tur man har folk som ställer upp. Tack jörgen som ställt upp och hjälpa mig och skruva bort delar och fixat och donat med mig på skoten för att man ska ha delar till bilen.
Signe, tack för hjälpen med att du orkat ha towe under tiden.
Bilen har även gjort på någon sätt att bilsterion har även gått sönder den har smällt:(/ men hur liksom?
SÅ den e inlämnad se om de kan göra nåt åt det eller om man får en ny.


Annars extreknäcker ja genom och va hundvakt än så det är rätt mycket som e på listan då jag även ska börja jobba hos pappa i djuraffären. Det blir tufft men ska klara det.
SÅ den tiden som blir över det är då till min familj och får föröska träffa vänner och släkt när tiden hinns med. Är ju bara nu i sommar det är tufft med tiden och få räcka till.
Skulle även kolla på ett hus om vi ska hyra men nu har folk rint och de vill flytta in 1 aug förstår om han hellre tar de då. Men bara leta vidare eller om man ska kolla större lägenhet. Tycker inte n vi är av behov det så ingen bråska.

Ne nu har jag jobbat inatt så nu ska jag sova börjar bli seg man e så uppe i varv när man kommer hem så brukar ta nån h innan man blir seg.
Sen är vi även barnlediga i helgen så det är rätt skönt få vila ut sig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback