Shrek 4

2010-07-22 @ 22:42:37
Kollat nu på kvällen shrek 4:)
Så himla bra filmen va, lika bra som de andra tre fast brukar alltid va att de senaste är dåligare men icke då.


Annars skulle jag pluggat idag och tagit det lugnt men tror du inte störmmen gick här i skänninge på morgonen när man satt sig vid datorn, tappa motivationen rätt snabbt. När elen kom tillbacks så gjorde jag 2 teori prov på datorn, godkänt:) Sen vart det en tripp till preem i skänninge, har fått en tid för och lämna bilen in på service:) Så 9 aug blir det service, så mår min lille bil bra med.
Sen vart det hem och laga käk och där efter ringde jenny då va hon hemma så vart en liten tripp ditt, vi passa på och åka till valla när regnet höll sig borta. Idag va det en de fåglar,kaniner m.m.  Så va roligt se för towe med. Så skönt att towe blivit frisk nu med, hon pratar och går som bara den. Kul det. Idag lärde hon sig nytt ord: sitta (så peka hon på stolen) sen sa hon bajs, då när jag fråga henne om hon hade bajsat.

Towe fick en nalle idag av gurra och jenny med, en anka den tyckte hon om, skulle visa pappa tommy direkt när vi kom hem.
Frågan e om man blir tröttare av att gå och lägga sig? tror jag skippar lille tuppluren idag innan jobbet. Så åker jag till jobbet direkt när det dags sen får jag sova efter det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback