Orka

2010-07-20 @ 08:00:23
Bilen gick ju sönder förr förra veckan med fläkten fick ordning på det efter många om o men. Va rätt mycket jobb:/ men själv fick man hjälpa till och skruva va riktigt kul:P
Inte för att man fattar sig på mer av det mekaniska och det bevisa ju natt ju då när jag åkte bilen i mantop när jag jobba så stannar bilen och tvärdör. Suck
Orkar verkligen inte lägga mer energi på bilen.

Pengar drar ju dessutom iväg hela tiden känns det som. Då när man inte fått sin första lön e det lite taight med budgeten. Hade tänkte och åka till motala idag och flyttstäda vart ju inte klar igår men ser ut som det får vänta då jag måste få igång bilen då jobbet e viktigare just nu.
Nåt som va kul igår det va när vi hälsa på hos laila. Towe tyckte det va så kul och träffa jonna, va som en klängapa på henne :P Skulle ha smörgås av jonna och mimmi det va viktigt:)
Roligt se att hon stormtrivs med mina kusiner. Sen fick hon dessutom en liten present av jonna:
   fast stod gullunge på haklapen och pytteliten på bordsunderlägget. Va så fina:) Sen va det en sak till hon vänta på som hon hade beställt till towe men den hade inte kommit än. Undra va det kan va... hon ville inte säga det:P

Sen hade towe fått en ny film på posten vart denna, då jag har börjat tröttna på den andra filmen hemma med mussepigg klubbhus.
Hon kan verkligen se om dem 4 ggr om dan. Orka verkligen höra på samma:P
 

Nu på morgonen fick hon titta på den o hon verkar tycka om det en så länge. Det är de ända filmerna hon kan sitta still till har jag märkt:) Så mussepigg är favvoriten nu.
Innan va det nallepuh och mina vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback