Här rullar vi igen...

2010-07-05 @ 07:22:14
Hände en liten sak att jag vart lite irriterande... Jag kom hem från motala igår på kvällen hade vart och badat hade jätte trevligt med minna och elin. Towe älskar verkligen och bada nu i vattnet. Hon garvar samtidigt sina till gjorda skratt ibland och skulle försöka "koka kaffe" i vattnet men fick kallsup inte så bra det men hon gav sig inte, men hon klara till slut:)
Åkte hemåt och va jätte hungrig och skulle fixa käk, tror du inte att proppen går:/ Ringer och smsar sunt till folk som bor närheten men ingen har hemma en propp eller så är de inte av behov av sånt själva. *suck*  Va bara slänga brödet jag hann och halvrosta i rosten. Sen va det bara och bege sig till mantorp. Frågar dem om de har och visar sig att de har utgått från sortimenten. - va???? Utgått inte nu .... tänker jag.. kylskåpet och frysen och all el i köket har ju lagt av. Måste ha en propp. En lastbilschafför bli tillfrågad om hon han har nåt i lasbilen o de fanns inte hos honom. Men sen fick sa lastbilscaffören närmast mack som kan ha är i linköping eller jönköping. Glöm det att åka ända dit för en propp. Men all mat blir ju dåligt i kylen och frysen. Men lastbilscaffisen kom på en ide och fråga han som jobba på statiol om de kanse kan ha något paket liggandes vid deras proppskåp och han gick efter och titta och som tur kom han tillbacks med  1 låda som va ½ priset på så 13kr för hela pakete.  *pust* så skönt:) Då va de avklarat, vart hemåt men orka då inte göra något och äta då all energi sög musten ur med det här proppjakten:p
Så vart mc dolnas, ja vet onyttigt men men nån gång gör väll inget..


Idag kommer hundägaren hämtar hund med. Har gått riktigt bra, tommy gillar hund även..mycket posetivt:)
Visst skulle jätte gäna ha en hund men som det ser ut nu skulle jag inte vilja ha så som vi bor nu. Dessutom är towe så liten än. Sen blir det dra och hämta jörgen,malte och signe. Jörgen ska till mjölby och kolla runt på en utb. Ne nu blir det fixa ordning sig någolunda sen dra mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback