Tänker så det knakar!!

2010-01-30 @ 09:59:42

Det här är inte bra, tänka förmycket det får mig och grubbla med olika lösningar fram och tillbaks.
Vad är det jag vill?
Jag vill både och med en sak men känns som det inte kommer bli bra, allt kommer gå i repris nog igen.
Det e ju nu jag börjat få ordning på mitt liv, om 1 mån börjar towe på dagiset så då kommer allt kännas kanon att mitt liv börjar rulla på nu.
Antagligen har man jobb eller praktik eller nån form av aktivitet varje dag då som man kan ha sin egna tid ifrån towe och längta då varje dag till att hämta henne från dagis, kommer bli då bra start tror jag:)
Längta då hon va så här liten..

----------------KVÄLLEN--------------------------

Idag har towes pappa vart här och träffat towe i 2 h, sen fick jag hem idag towes present tills hon fyller 1år:)
Köpte den på tradera för 176kr,BILLIGT då de hade en del funktioner.

Va hos min moster några h med med towe va kul och komma bort litet tag hemifrån, towe börjar få matlusten tillbaxs så det e posetivt så hon fick potatisbulle, bakelse och varmsmörgåstårta hos "mormor" laila.
Själv satt man och va så himla sugen på det men icke ger man sig inte värst e ju fan helger då man e sugen på allt gott. Men vägde mig hos min moster idag och 3kg har man gått ner så det känns posetivt till att forsätta nu är ju då 2v jag har tänkt men det e ju om man orkar då. Bara 10 dagar kvar..


Kommentarer

Postat av: sara

haha jag längtar tvärt om jag längtar tills linnea blir lika stor som kim...

2010-01-30 @ 15:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback