Kallt kallt..

2010-01-29 @ 13:05:49
Idag vart det en promenad till lidl då towe har sina vattenkoppor det är som skorpor så det smittar ju inte länge..
Men fy fan va kallt.. NU går ja då inte ut om ja inte måste..
På lidl så vart det lite frukt och fruktpurér till towe se om hon får i sig det istället än bara välling vill att hon börjar äta vanlig mat igen eller åtminstoende burkmat så hon får i sig nåt. Men hon verkar klara sig på sina 3 vällingmål, det e då inte mycket tycker man inte. Sen köpte jag en fitnessboll se om den blir till använding:P Annars tyckte towe den va kul och leka med.
Nu är jag inne på 3dagen med pulver börja bli som en vana så känns rätt gött e ju då sugen på mat än men hur svårt kan det va och stå ut 2v illafall. Tänk min moster som stod ut 10v med pulver,starkt gjort fattar inte att man kan det men vissligen:)

Min tös klämde fingrarna idag men det e då inte undra på när hon ska va och dra ut alla lådor och hålla på med alla saker i lådorna och dra ut.
så kul och plocka upp efter henne..

Ni som e skeptiska mot pulver jag kommer föröska uppdatera lite mer om det men hittills så har jag gått ner 2cm på midijan och 2kg



Kommentarer

Postat av: Karin

2kg på tre dagar?! Det måste jag testa, vilket pulver använder du?

2010-01-29 @ 22:01:24
URL: http://iambafucin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback