Varför?

2010-02-10 @ 14:25:46

Varför ska du börja tjafsa nu om saker och ting när det funkat så bra hittills? jag har då inte anmält dig för det du tror, jag har inte förstört för dig. Jag har inte lagt mig i hur du sköter towe dina helger längre.Denna räkningen som kom är inte mer än rätt att både ska betala jag och du. Fått en jävla räkning för gamla lägeheten då vi både stod på kontraktet då får vi ju för fan dela på den som det är nu sagt från bostadsbolaget.
Blir så trött på dig om du ska va så taskig och förstöra towes kolmården dag som hon ska på 21a bara för att det är din helg kan man inte då kopromissa? Jag har ju även ställt upp med att tagit towe tidigare vissa söndagar då du velat det. Fattar inte då att du klagar o vill börja tjafsa du har ju det hur bra som helst att inte behöva ta ansvar som en annan har med att fixa barnomsorg, sköta om henne när hon e sjuk,gå upp tidiga mornar m.m.
Blir så trött på allt.
Inte mer så är man sjuk oxå som gör att allt känns skit jobbigt




Undra vem som inte vågar uppge vem som skriver kommentar:

* Så kan man väl inte säga?? Att du gör som du vill med din dotter, för Towes pappa har väl också vårdnaden för henne?

Svar: jag gör vad jag känner och vill för då inte tommy verkar visa sitt intresse för och va pappa.
        Men gör mig inget då man har många vänner som ställer upp för både mig och towe och har ju jörgen som "extra pappa" till towe hehhe, eller va sa vi signe:P


Kommentarer

Postat av: signe

du har så rätt hanna, det vet du! stå på dej, jag finns här <3

2010-02-10 @ 18:57:57
URL: http://mammasigne.blogg.se/

Postat av: sara

kan väl bara va två stycken hahah

2010-02-11 @ 09:38:17
URL: http://tvabarnsmammansara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback