Städdag

2010-02-21 @ 16:44:26
Morgonen börja med att jag fick gå upp kvart över sju, men det gick väll an då jag tog in towe till min säng och så fick jag ligga och dra mig ett tag, men det gjorde hon även. Där efter vart det frulle och jag kör ju då pulver fortfarande som frukost. Man brukar inte va så sugen på och äta på morgonen.
Bättre äta nåt än inget som sagt så man får en rutin på mattiderna som man brukar va rätt dålig på och ha,iallafall jag.
Sen fick jag för mig och baka så vart lite chokladmuffins, dela en med towe sen så vart det och slänga in dem i frysen då dem kommer fram nästa vecka då towe fyller år:)
Där efte vart det städning för fulla muggar fick för mig att städa ordenkligt köket. När man väl börjar städa ser man ju att det e skitigt så det va ju bra att man orka städa med det idag och även all vardaglig städning.

Sen fixa jag internet så har nu trådlöst:) skönt slippa den där sladden så vart en lite möblering på databordet och sen även på sterion då towe är förmycket och pillar på den och hitta idag en kasettband i den och tog sönder den genom att dra sönder det där "snöret" som é i. Sen på em så hitta hon på ännu mer bus hon tog sönder lite böcket så blir och tejpa lite.. Suck

Har hunnit med och tagit lite kort med minnas kamera oxå vart riktigt nöjd så efter det vart kalas så blir det fixa dem in i datorn och framkalla dem:) Ska ha nån förstoring med å towe tänkte jag.
La nåt bud på tradera idag oxå så vann till towe billiga plagg.

 13 kr+ frakten

16 kr + frakten

Framsidan på jeansen

Kommentarer

Postat av: anna

tradera är bra ;)

2010-02-21 @ 20:47:50
URL: http://tjallmoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback