Sovmorgon

2010-02-02 @ 10:13:45

Fick idag vakna med sovmorgon underbart gött, tackar min sötnos som sov till kl 9.
Sen efter det vart det frukost för lille towe och själv va man då inne på 7e dagen på pulver känns riktigt jobbigt nu magen känns svullen fortfarande och jag börjar få svårt få i mig pulvret:/ Inte gött det.
Ska ju klara 14 dagar är ju bara 7 dagar kvar hur svårt ska det va? eller ska man bryta och börja med både pulver och mat.. hmm en svår fråga får nog ta och gå och väga mig idag hos min moster så får vågen avgöra vilket det blir..

Efter frukosten va towe på hur bra humör som helst för och leka hon härma olika läten som vid frukosten fes hon och så fråga jag va hon gjorde så skulle hon göra samma läte. hehe snacka om att inte kunna hålla sig för garv.
NU när jag sitter här och bloggar leker hon med in 1 års present som hon fått redan då hon tycker den e så rolig stolen med olika ljud, nattlampa med olika färger m.m.
Sen kunde hon även sätta på tv:n idag och höjde lite tv ljudet hehe tror det va bara slumpen att det vart så för henne.

Idag blir det nog att gå en promenad till anneli får hoppas det inte börjar snöa hatar verkligen det.
Blir ju iallafall gå till OK för och hämta my little ponnyn som vi vann på tradera åt towe den som pratar.


Towe 4mån









-------------------------------KVÄLLEN------------------------------------------------------

Nu har man nyss kommit hem och nattat towe direkt i sängen från vagnen då kl e 8 nu.

Våran dag börja med att vi gick till bersätter vart 50 min promenad i jäkla snön som snö och fanns överallt ush hatar snön då det va jobbigt åka med vagnen, de har ju då inte skottat ordenkligt på vissa ställen så man kommer inte förbi med vagnen eller kunna gå på en gåbana.
Men men till slut va vi framme då va vi hos anneli,micke och lille nova. Va riktigt kul och prata och umgås hoppas jäkla snön försvinner snart så jag kan gå lite oftare dit och skulle kunna hitta på mer, gå ut och gå eller gå på stan.
Så söt lille nova.

Har funderat på döpa towe mer och mer vill ju det så det blir nog det, prova dopklänningen till henne som jag vill att hon ska ha:)



Vägde mig hos laila så 4 kg har ja då gått ner så det e då kanse inte omöjligt då att ja kom i ett par byxor som ja inte gjort innan:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback