Sjukt gött

2010-02-07 @ 12:45:14
Min plutt har sagt mamma ofta hos sin pappa, vart ledsen och inte haft riktigt mataptit så känns gött för mig att hon saknat mig lika mycket som jag henne. 
Nu har hon kommit hem och såklart hitta hon på bus, då hon hitta ett ljus o äta sterian, men sen dög det och leka med leksakerna. En hund som sjunger och pratar är hennes favorit verkar det som för den leker hon jätte mycket med.
 
Imorse vart det städning dammsugning,byta bäddtextilerna och tcättdag blir det idag suck men blir ett måste, imorn går ju dagen till att umgås med syrran och barnen fär och så ska vi åka till signe och malte. Ska bli kul för både mig och towe.

Fundera beställa regnkläder och lite stövlar till towe på ellos om man hittar vet att det va utförsäljning så bäst och passa på.
Sen se imorgon om prästen ringer hoppas på att få tid till dop snart:)
Jag vet att jag e sen men det men men nu e det som det är, towes pappa har inte velat döpa towe men nu gör jag som jag vill då det är jag som kommer leva med towe mesta dels och även så är det bra och va döpt om hon ska gifta sig nån gång o livet och sen om hon konfirmeras.


---------------------------------------------------------------------------------
Skulle ut och gå efter en kvart senare under promenaden så sms min kusin minna att hon ville gå o träna, kom på att det va öppet hus på korpen  så vi passa på under tiden så va towe med mimmi och kompisar till henne så det gick ju bra men en jäkla farande hem och tillbaxs och till korpen m.m. så vart i promenad säkert tre kvartar.
Sen vart det cykling 10 min som uppvärmining på korpen och liten snabb genomgång på styrketräningen. Så imorgon blir det och träna igen:)



Men jäkligt gött väder ute tror våren e på g, får hoppas det känns som det e milt och att snön håller på att smälta. Men förvånar mig inte att det kommer mer snö igen..

Kommentarer

Postat av: anna

sv: kollat på ellos redan men inte hittat något billigt

2010-02-07 @ 16:20:53
URL: http://tjallmoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback