Måndag-Tisdag

2010-02-09 @ 17:35:38
Igår så vart det en heldag i borensberg,varför just det stället tänker många nog:P Har ju då signe som bor med sin familj där. Så igår åkte jag och syran dit med barnen så fick malte leka med barnen. Va riktigt skönt att komma iväg fast jag hade åkt på en förkylning som verka hålla sig i.

malte,towe,linnea och kim.

Vill ni se fler bilder finns det på min syrrans blogg: http://tvabarnsmammansara.blogg.se/

Sen när vi hade vart hos signe och malte röjt som bara den:P så vart det e sväng till farmor som bor i borensberg oxå. Vi fick käk och bullar och tekakor fick vi hem, Gott som bara den:P Towe älska tekakorna som hon fick äta till frukost.
På kvällen så vart det styrketräning för min del med minna, under tiden va towe hos laila där mimmi tog hand om henne.

Idag vart det va hemma då jag ligger hemma och huvudvärk,förkyld och känner illamående till o från. Ush känner mig riktigt hängig. Fick försöka roa mig med att underhålla towe men har funkat hittills snart är det ju läggdags för henne så hoppas jag får sova inatt bättre.
Har annars funderat på så jäkla mycket på förhållande om vad ja vill och inte känns så förvirrande men kanse får ta som det kommer tror jag.

Kommentarer

Postat av: signe

Man ska aldrig träna när man är sjuk, hälsar pappa Jörgen ;)

2010-02-09 @ 19:20:46
URL: http://mammasigne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback