Semledagen

2010-02-16 @ 20:11:05
Såklart blir det semler idag då laila bjöd på det och towe åt upp nästan en hel semla men de va hon värd och få, min snuttan.


Morgonen börja med träning på korpen med minna under tiden så sov towe sin fm lur så det va ju skönt men sen va hon vaken en stund då jag gick på löpbandet. Idag var det riktigt skönt och träna då man inte hade nåt och stressa för. Towe e ju snäll oxå så det går det ju jätte bra. Där efter fixa jag lite ärende på stan, då minna skjusa mig så va snällt det..
Sen där efter så va ju kl nästan 4 när vi va klara så då vart det och stanna kvar hos laila och tiden flög iväg.
Så nu är kl 8 kom hem vid halv åtta och towe sover så sött i sin säng och jag tänkte ta en dusch och sen blir det sätta sig och kolla på en film jag fick hem idag:)
Se om det är nåt och ha men hört att den ska va bra.

Towe har börjat gå mer och mer nu så e kul att hon kommit igång mer nu med det.






Tråkigt tråkigt men jag känner att det blir bäst så som jag valde att göra. Jag behöver min tid till towe, mig själv. Har så svårt och släppa in nån men det ska gå när väll den rätte finns för mig, den dagen kommer komma nån gång.

Kommentarer

Postat av: sara

så söt<3

2010-02-17 @ 15:34:39
URL: http://tvabarnsmammansara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback