Öppen förskola

2010-02-17 @ 18:52:33
Idag vart det på morgonen gå upp tidigt och så vart det och möta upp anna och teo. Där efter så gick vi till öppna förskolan, va första gången men det va helt oki och gå dit tyckte jag. Trevligt folk och prata med.
Towe          Teo och towe   Sångstund

Där efter vart det och gå hem till mig och towe. Barnen sov i vagnarna sina fm lur och sov 1 h så va ju bra av dem vila samtidigt. Under tiden kolla jag och anna i skolkataloger. Va faktiskt rätt kul kolla i dem då man ser att folk har ändrat på sig och man får väll hoppas själv att man har ändrats oxå:P
När barnen vakna vart det lek och nyfikenhet. Skit vilken energiknippe teo är:) Han är och pillar på det mesta, går som bara den och är över allt. Men så jäkla kul och se hur olika barn kan va då jag är van att towe är rätt lugn men busig till en viss del.
Sen vart det käk för barnen, vart blodpudding. Men det gick ner..

 Teo     Towe


Va mysigt det va nu på kvällen då towe ville sitta och kolla på barnprogram, samtidigt ville hon luta sig mot mig.
Sen kom mormor på besök men som otur hade lillplutten somnat.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback