Lördag- mer snö

2010-02-20 @ 10:41:10
Igår vart det en full fart dag som jag inte trodde, hade bara tänkt och träna men ne då det vart shoppingtur oxå på stan med mimmi och elin.
Jag gjorde några fynd iallafall, sen köpte jag maltes och kims födelsedagspresent,så skönt ha det klart. Samtidigt inne på lekia fick jag byta regnskyddet till vagnen så vart även rätt nu så känns gött det ha med tanke på att det här snövädret verkar hålla i sig.

       + ett par underkläder

Det fick jag köpt på hm för 159 kr så det va jag riktigt nöjd med, hitta bodyn som va hellokitty men de va i stl 80 så det gick ju inte då köpa, dumt och köpa nåt som hon kan ha bara nån v. Dessutom så vill jag inte ha bodyn helst till towe då hon börja sätta sig mer och mer på pottan, jobbigt dra upp knappar och så hela tiden då.

På kvällen vart det tidigt kväll med att gå och lägga sig va så jäkla trött, börja kolla på en film men orka inte kolla hela då ögonen slumra hela tiden, ville ju inte somna i soffan..

Hahahah du är så jäkla skön och prata med ska du veta din dialekt gör väll en del... du vet vem du är. Fattar inte att du och jag kan prata fler ggr om dan, så länge oxå, och ha så mycket och prata om och vi skrattar och skämtar i tel. Hoppas tiden finns snart och ses.
Längar....

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag blir det och städa har jag väll tänkt men som det ser ut nu så vill jag åka och träna på korpen men frågan om vad vädret säger  hehe, ush hatar snö!!!
Men ska nog kunna ta mig till korpen under tiden får towe va hos laila.





1v kvar tills min dotter fyller 1 år, hon börjar bli stor min lilltös:)


-----------------------------------------------------------------------------------------------

Nu é man hemkommen från jävla snöstormen som va ett helsike och ta sig fram med vagnen ush säger jag.. går då inte ut mer idag. Men va gött och träna och sola. Känner mig riktigt nöjd.
Blir idag försöka lägga ut lite video klipp på towe och annat med. Men fb har blivit så slött så ska se om det går.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback