Kalas

2010-02-26 @ 22:44:27

Förstart med kalaset:P Idag är det 1 dag kvar tills min sötnos blir 1 år, otroligt att det har gått 1 år sen man låg på förlossningen. Jag kan inte fatta att en liten bebis växer så fort på 1 år och lär sig så mycket under de 12 månaderna. Som towe har lärt sig så mycket

* 6 veckor  Vände sig från sidan

* 5/6 2009 vänder från rygg till mage

* 4 ½ mån fick sina första tänder

*  5 ½ mån sitter korta stunder

* 6 mån Håller i saker och står

* 6mån 3 v  står i krypställning (kröp ett steg)
   Lärde sig dricka ur pipmugg, satte sig själv

* 7mån 2v  Ställer sig upp mot backar, lär sig vinka

* 8mån spelar med munnen, står utan stöd

* 9mån Tog ettteg själv

* 10,5 mån sätter sig själv i sin (bobby car), klättrar upp på bänk

* 11,5 mån lär sig gå

NU har hon även haft vattenkoppor, skönt slippa de då eftersom hon börjar dagis snart så e det inget och oroa sig ifall att hon kan få det.

Idag har det vart full rulle med kalas från min mammas sida, vart och fixa till tårtan på morgonen, fixa till towe för dagen och imorgon så blir det då kalas igen fattar inte hur trött jag är orkar då inte men snart är det över längtar på ett sätt men ändå inte.
Kan inte fatta att min dotter blir 1 imorgon ju. Se imorgon om towes pappa kommer förbi en stund och om hennes farmor och farfar kommer. Ska bli kul och se. men troligtvis kommer de nog antar jag. Men svårt och veta när de e lite dåliga på att höra av sig. Men hoppas de kommer för towes skull. Idag fick towe jätte fina presenter. Bl.a

Vårjacka från kappahl jätte fin en rosa med blommor på av mina tre kusiner minna,jonna och mimmi.
Cykelhjälm av martha, den kan användas upp till 3 år en man kan ändra stl jätte bra det:)
Cykelsställning som man sätter fast på pakethållarn av min mormor
Hello kitty pyjamas, en klänning som typ en tunnika, 3 lådor med grodor påv laila
Pengar av raimo så blir och shoppa nåt på stan nästa vecka, tror det får bli sandlåde set till henne och nåt klädesplagg.
Typbok som prasslar av jenny och peter
Gosedjur en hund som e jätte len av annelie,micke och nova
Fleecetröja, godis och frukt av carmen. Dessutom hjälpte hon mig tårtbotten till tårtan så otroligt nöjd med den.
Böcker och en hello kitty t-shirt av mamma
2 små böcker av Tilda och daniel

Bild på tårtan har ja då jag kan sätta ut men resten av bilder blir nog på fb:P



Kommentarer

Postat av: Linda Olsson

Vilken söt tårta! :)

2010-02-27 @ 09:30:39
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback