Helgen

2010-02-14 @ 09:52:48

Fredagen börja med en vanlig dag och jag prova på att göra kycklinggryta som laila hade gjort här om dan, den vart nog ungefär lika god. Towe åt av grytan mer än riset. Men det va väll det man brukar tycka själv e godast oxå:P
På eftermiddagen skulle jag lämna towe till mormor laila då hon skulle sova över va då ett bra tag sen hon sov över senast.

Kommer ihåg när det va första gången hon fick sova över hos laila då hon va 5v och laila va så nervös. Men det va man väll som mamma oxå, men hon har ju själv barn så varför skulle det inte gå bra tänkte jag. Vart ju inte så mycket sömn under den tiden då hon va så liten.
(towe 5v)

Skulle träna på fredagen men vart en promenad på 45 min med en kompis. Sen hamna jag hos laila där efter då jag fastna för gitarr hero så jäkla kul köra en låt som jag klara och fick 2 placering på recordet men då kom ju laila sen lrdagen och tog mitt record *tsss*

Lördagen:Vart styrketräning för mig och sen sola jag solarium as gött men fy fan vilka rör som steker på :P hehe Men brun och röd vart man med riktigt nice för de pengarna det kosta.
Efter det så vart det och hämta towe och såklart fasta man framför gitarr hero, slog mitt record men laila slog mitt där efter. Jonna har blivit favoriten för towe märker jag då när jag kom så skulle hon komma till mig  o när hon kom till mig och såg jonna så skulle hon va hos jonna:P
Tror hon ser upp till kusinerna för hon blir så glad över att se dem. Sen på kvällen vart det melodifestivalen va väll nån helt oki låt men tror då inte det toppar eurovision när det e dags.

Söndagen:Idag blir det slappdag då jag inte orkar göra nåt. skönt bara ta det lungt med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback