Helgen närmar sig

2010-02-11 @ 19:44:16
Fasen va denna vecka har gått fort till helgen, redan fredag imorgon känns som det vore tisdag men rätt gött att det går fort:)
Längtar få towes kalas överstökat,sen fyller en jäkla massa släktingar och kompisar så blir och åka till stan köpa lite presenter direkt när man får pengar.
Känns som jag haft towe jätte länge men shit är ju bara 1 år snart som gått, har lärt mig få en sån bra relation till henne, blivit mamma under tiden, få se henne utvecklas, lära nya saker hela tiden gör mig så glad.
Hon är då min lille prinsessa som är det bästa som hänt för mig.
(7mån)

Idag vart det ung mammagrupp,det tråkiga att jag råka kolla fel tiden så kom 1h för tidigt men nu vet ja ju det nästa gång:P Men inte fara fick ju leka med towe en h innan de kom.
Sen efter det så vart det träning på korpen med minna, towe somna i vagnen så hon fick hänga med in och så va hon så snäll som sov under tiden vi träna men vakna sen mot slutet då jag hade 10 min kvar på löpbandet. Va riktigt gött och springa av sig lite idag.
Sen efter det så kom mormor och hälsa på, hon hade fixat min vinterjacka så gött det då om det blir kallare igen eller så har man ju den tills nästa år:)
Sen vart det en sväng hos min moster, bra det då towe ska va hos mormor laila imorgon oc sova över. Se hur mycket bus de ska hitta på:P
För mig blir det en lungt helg, towe kommer ju hem lördag igen så.
Idag vart det prova en ny maträtt för towe vart då stuvade makaroner och köttbullar. Det gick ner..

Fixat till 99% klart med bokad tid nu till towes dop, känns skönt det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback