Helg

2010-02-05 @ 14:58:02

Nu har det blivit helg, towe ska idag till sin pappa själv ska man föröska hitta på nåt men blir nog inte så svårt då man har trevligt sällskap. Vi ska till syrran en sväng men sen blir det och dra sig nog och hitta på nåt ikväll med kusinen och hennes kille. De ville dricka med oss.

Idag har man börjat äta maten mitt i pulver käks jobbigt äta mat då det verkar va svårt få ner det.

Känner att jag börjar bli kär eller jag tycker om en person jätte mycket känns nu riktigt bra när han e med mig och va så sött då towe somna i hans famn när vi lyssna på musik och snacka.




Jag kommer sakna towe så mycket denne helgen men hoppas det går fort helgen..


Towe lärde sig att ställa sig upp från sin stol i badet va så stolt men nu får man va på sin vakt:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback