Fullt ös

2010-02-18 @ 19:04:38
Morgonen börja och gå upp kl 7,30 då ville towe vakna, där efter vart det frukost och så skulle vi till öppna förskolan men fick ju trevligt meddelande på facebook av signe att de ville komma förbi idag så det ville ju vi absolut:)
När de kom så vart det en liten lekstund och sen så vart det att gå iväg till korpen för och träna. Kul att de ville hänga med köra idag drop in träning.
Towes overoll har ju blivit för liten med men idag gick ja igenom lite vad jag hade i en garderob så hitta ja min gamla overlall:P nödlösningen tillfällighet:)



När vi hade tränat så vart det och gå hem så fixa vi lite käk. Vart lasange, towe älska verkligen den maten men malte ville inte äta det idag. Men mackor och knäckebröd gick ner iallafall.
Sen kom annelie, micke och nova förbi en sväng kolla om de ville ha några kläder till nova.
Lite hitta de.

På eftermiddagen vart det lite fika och barnen fick leka av sig under tiden kolla jag och signe på film,
Sen gick det fort då kl va redan halv 6. Då vart det dags för dem och åka hem så det va min och towes dag som vart uppbokad en hel dag:)
Va skit kul att ni kom förbi, hoppas vi ses snart igen men det gör vi ju:) För på söndag åker vi till kolmården med dem och syrrans familj så det ska bli kanon kul, längtar.

 Min tuffing, min plutt, min älskade sötnos



Weeii vann ett tradera bud:)
31kr då hon bor i motala så e det ju bra blir och hämta det nån dag. Pyjamas behövs som sagt..


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback