Besök

2010-02-04 @ 17:47:23
Idag vart det besök man fick av farmor och inge, va kul att towe fick träffa dem även för min del med en snabb visit.
Idag mår jag illa nu och yr lite för ofta så idag måste ja försöka få i mig ett mål mat, blir nog nu att försöka få in maten.
Jag e nog nöjd över det lilla jag gått ner, får ju nu å mig de byxorna jag velat:)
Så det e posetivt.

Undra när alla skorpor ska försvinna på towe med trött på dem men de försvinner nog snart. Jobbigt för towe ha dem oxå då dem kliar ibland.

Igår kolla man på film och tände lite ljus va faktiskt rätt skönt va själv och ha det lungt omkring sig.
Vart sommaren med göran
   Den va helt oki men kunde vart bättre helt klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback