Aj aj aj

2010-02-24 @ 16:27:10
Kramp stupp i ett i magen haft så nu i 3 dagar och blir värre när jag äter. Men men måste ju äta så fått i mig idag i allafall mer än igår så orkar ju lite mer. Ingen feber längre så det gör det bara mycket lättare orka med dagen.
Towe gör fortfarande sina hus genom att riva sönder böcker suck så trött på det. Blir nog snart och plocka upp dem högre upp i bokhyllan. Men det ska väll inte behövas...
      


Idag har det blivit en dag hemma då jag inte mår riktigt bra så idag är det grovsoppning står det på en lapp så blir nog att slänga lite skit.. Under tiden tog jag in trehjuligen från balkongen för och se om hon kunde sitta på den men det va rätt kört:P Tyvärr då min lille tös du måste växa till lite mer. Men stolt va hon ändå att få sitta på den.

          

Idag skulle mormor komma förbi med lite bullar som ska va till kalaset och blir de töver så är det ju bra då kan man ha det till dopet som är nästa månad. Köpte i måndags ärkenm man skulle sätta fast på bomullskläder så tänkte att det bord eju bli billigare än att hålla på och köpa hello kitty kläder:P
Så vart och göa det här om dan.. Vart helt oki.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback