6e dagen

2010-02-01 @ 10:26:50
Idag kommer towes och min kompis:) Nämligen signe och malte, weeii säger vi då!
Ska bli riktigt kul att ses då vi inte sätts på ett bra tag, antigen så e det jobb som kommer imellan eller så e det nåt annat o i detta fall så hade ju towe åkt på vattenkoppor inte kul men nu e det snack helt väck är nu bara skorpor men de försvinner mer och mer beroende hur stora de vart. Hon har en som e skit stor som har vart fler vattenkoppor på det så det lär nog bli ett ärr av tyvärr:(


Towe har börja va en del trosig och säger man ordet nej så börjar hon tjuta för det men går lika fort över hehe tycker det så kul när hon kör med sina krokodiltårar då hon vet att man ska tycka synd om henne men det gör man ju då inte. Klängig som bara den med mamma e då favoriten hela tiden verkar det som. Tjuter och drar i kläder då hon vill upp men jag ger mig inte så lätt.

6e dagen är man då inne på att äta pulver känner mig svullen i magen och imorse vart jag så otroligt mätt som ja aldrig blivit under de här dagarna. Men det e bra att man börja känna mättnadskänsla mer nu, magsäcken har väll krymt nu en anning antar jag.
Så idag känner man sig fet då man e uppsvullen i magen men det kanse går ner till kvällen eller till imon.
Träna ju igår på crosstrainerna så det kan ju ha gjort sitt med. Ska försöka träna idag med på crosstrainern så det ger mer effekt på förbränningen.


----------------------------KVÄLLEN------------------------------------------------------------

Idag har man då fått besök av syrran då hon kom och hämta lite kylbalsam och medecin till kim ifall han får vattenkoppor, som han har då troligtvis fått.
Sen vart det besök av signe och malte, riktigt kul:) Vart en promenad ut i snövädret va då inte så jätte kul och putta på vagnen i snön då vi gick ner till vattnet men inga ankor att mata, dessutom somna ju barnen i vagnarna.
Men lite kort vart det av dagen.


(Signe och jag) Det e bra och ha dig som en bra vän:)
Jag
Gullungen:P
                                                                                 Ingen puss? Towe som ville ge en..

De é för härliga de små liven







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback