<3 kÄrLeK <3

2010-02-06 @ 20:13:12

Min tös saknar jag så mycket, hon kommer hem imorgon ska bli så kul och underbart hon e då allt jag önska och allt som e för mig hon finna alltid för mig och kommer aldrig svika mig. Jag kommer även finnas för henne vid hennes sida. Hon är mitt allt och ger mig den kärlek till mig som ingen kan ta ifrån. Tiden går så otroligt fort, men jag blir så glad att se towe lära sig nya saker, tänka sig hon é snart 1 år och vart försvann den tiden? Tänkte lägga ut lite bilder som gör minnesvärt och roligt se varje månad då hon växt,ändrat sig lite..
 V.39 Här vänta jag towe, som jag trodde skulle bli en liten andreas men det vart en lite chock men hoppasdes att det bara va friskt och det va det ju. Gick upp 19kg men de kilorna är man väck med:)

Towe på bb. Hon är bara nån h gamal på bilden. Hon föddes 50cm, 3050g

Towe 1mån Vi vart även 5 generationer i våran släkt

Towe 2mån
Towe 3 mån  Towe 4 mån, då jag va med henne på utflykt till kolmården
                                                                     med babysången. Då träffa vi även på jenny och gustav:)


  Towe 5mån Hon har lärt sig gå jätte mycket med gåstolen




 Towe 6 mån Första gången då hon kom upp i krypställning

 Towe 7mån, Kan äta själv med skeden så gott det går:)
 Towe 8 mån Towe 9 mån
Towe 10 mån Towe 11mån, åkte på vattenkoppor då

27 Feb 2010 så fyller hon 1 år, då blir de täven dagis hon börjar 1 mars så ska bli riktigt kul för min del och komma igång oxå med nåt och göra om dagarna, få en rutin.


Idag blir det kolla på melodifestivalen se om man står ut med årets låtar:P
Idag va signe med familjen och syrran med barnen här en stund sen kom peter en stund så vart ett minnesvärd helg.
 Jörgen kolla även på min soffa eftersom den har sjunkit ner så mycket och nu ser det ju mycket bättre ut så mycket nöjd!! Tackar:)

Malte

Kim (han gick och smög sig runt lite)

Linnea  Våran lille prinssesa:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback