Taxi

2010-12-03 @ 15:50:25


Nu har man haft uppkörning och klara det, tredje gången gilt eller vad säger man:)
Hade även möte efter körningen på taxi och kom överens om att jag ska börja åka med på måndag super kul:) Längtar... Fick även kläder idag som jag ska ha på mig när ja gåker med o även jobbar så nu har man ju press på sig och lära sig linköping men detg gör man ju under tiden man åker med.

Nu idag blir det ta det lungt kan man pusta ut lite ialla fall att taxikortet är klar, weiii!!! Va på tiden.
Snart kommer tommys föräldar så själv ska man ju fixa käk lite innan.
Annars blir det lugnt imorgon ska vi ju fira tommy som fyller år nästa vecka och tomys papa som har fyllt år i veckan. Så här blir det smörgåstårta imon så himla gott ska det bli.

Tack alla som haft tålamodet med att jag inte kunnat sätts så mycket när taxipluggandet har tagit så mycket tid men nu e ju bara kartläsningen och ppkörning på taxibolaget kvar så snart ska man nog kunnat kommit tillbaxs till sitt vardaglia liv med jobb,familj och kompisar.

Älskar dig älskling tur att du finns och stöttar mig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback