Nyårslöfte

2010-12-22 @ 09:23:56
Nyårslöfte e det man oftast brukar ha när nyår kommer men är det nåt som ni brukar kunna hålla sen?
Skriv gärna kommentarer vad ni brukar ha som nyårslöfte och om ni har lyckats hålla det. Själv vill jag få ett jobb med taxi så det är mitt mål ialla fall men får väll se hur det går men som nyårslöft vi tjejer har väll oftast att gå ner i vikr, låta bli och röka, motionera mer, m.m. Men gå ner i vikt kan ju va nåt för mig som skulle vilja det men det får man se hur det går men skulle jag börja köra taxi kan jag bestämma min mat lite mer själv och det gör ju lite lättare för mig då troligtvis.

Här hemma har jag börjat bli frisk känner mig pigg nu så är bara förkylningen som sitter i. Towe verkar orka leka mer och inte lika pipplig så hoppas det är på rätt väg där med. Men tommy är fortfarande hostig och förkyld som bara den hoppas han blir lite bättre till jul.

Här hemma har vi hittat en julstrumpa som hon fick av gammelmormor med en björn den gillar hon jätte mycket så vi ska lägga något paket i den på morgonen så får hon öppna det på julafton nåt ska hon väll ha på morgonen. Kan va rätt kul för henne.

Kommentarer

Postat av: Emelie

ja som du skriver gå ner i vikt och sluta röka brukar ju de flesta ha som löfte. Jag har många gånger haft sluta röka som löfte men nu har jag ju äntligen lyckets med att sluta, så nu är det vikten som står på min prio ett. Och slut äta en massa söta godsaker såsom godis och fikabröd..men sen får vi väl se hur det blir med den saken...hehe



Hoppas ni blir friska till jul...!



Ha en underbar och mysig julhelg...=)

God Jul

Kramar Emelie m. familj..

2010-12-22 @ 12:05:38
URL: http://emelieplutti.blogspot.com

Postat av: Hanna

Åh, gick det så fort för dig att gå ner? Alla säger att det bara ska rasa när man ammar ju.. Tror det är chokladens fel - o där kommer mitt nyårslöfte in! No more chocolate.. Haha, förra året hade jag att sluta röka o bli med barn - lyckades med både och!:) Vilken fin gunghäst Towe hade fått!



God fortsättning!

2010-12-30 @ 17:08:02
URL: http://smoothiechee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback