Nätter

2010-12-31 @ 08:56:44

För 4 dagar sen börja grannen att springa runt trodde de va de över oss men visa sig va grannarna brevid vägg til lvägg till vårat sovrum skit träligt då de höll på från 23 tiden till 3-4 på morgonen. Fick inte alls mycket sömn. Sen så igår natt vakna towe på natten och va hungrig och va bara gå upp och ge en smörgås då hon inte gav sig. Så hon somna sen vid halv fyra fick inte mycket sömn den natten. Men tror ni inte att denna natt vart lika dan. Satt upp och spela inatt så gick och la mig själv vid 3 sen halv timme efter vakna towe och skulle ha frukost men fick henne dricka lite och sen sova igen. Men efter en halv timme ville hon ha macka. Så nu har hon fått någon vana äta på natten hur e era barn? Har de vart så?
Så dör ju snart av sömnbrist behöver få sova. Tommy sa även inatt att väcka efter att hon hadeäti så jag kunde få sova, eller hur? Försökte väcka honom men inte gick det väcka den sömntutan.
Så idag blir min dag som en zombie.

Ska idag till tommys föräldrar med de skulle bjuda på mat. Sen ska jag försöka ändra utseende för bloggen nåt. Det är ju nytt år som kommer. 2010 har vart relativit bra år men har ju funnit tillbaxs till tommy så det är ju nåt posetvit både för mig och towe.
Sen så har jag fått taxikort det va ett mål jag hade. Så 2011 hoppas jag blir bra år, fixa jobb ska jag försöka göra. Sen så kommer antagligen bli mycket trots av towe då hon fyller 2 i feb- tiden går undan som  sjutton.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback