Lucia

2010-12-13 @ 16:44:52

13 December -Luciadagen

Morgonen börja med att tommy hämta sin mamma i mjölby då hon ville hänga med och se towes luciafirande på dagis. Va riktigt trevlig lucia/jul stämning på dagiset och det va många tomtar och lucior.
Vart en del sånge och även towe sjöng med så förvånadsfullt så va så himla kul och se. Hon sjöng med och satte sig tillomed i ringen. (delar med mig av 2 video snuttar på facebook)
Sen så vart det fika efteråt och hemfärd.



Där efter vart det lita macka till frukost då jag inte hade hunnit äta frukost. Sen så körde jag tommys mamma till mjölby och samtidigt passa ajg på och lämna in en lapp på ams. Där efter så åkte jag till syrran och skit vad tiden for iväg åkte hem vid halv tre och för mig att jag kom till henne vid 11. Så tiden for iväg:) Vi titta på film och barnen lekte och hitta på lite bus.
Sen åkte vi hemåt och vart pastagratäng som middag idag va då länge sen man gjorde det men vart inte så himla gott med snabbmakaroner så inget jag föreslår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback