Lördag

2010-12-11 @ 08:40:49
Hade tänkt bege mig till jenny idag om hon hade tid men verkar som det blir inställt alltid något som kommer ivägen. Idag verkar det snöa en del ju så vill inte rktigt ut och åka så fall.
Får nog sitta med mitt pluggande tyvärr hehe inten alltid det roligaste.

Märks att towe har börjat bli större hon har blivit mer trotsig och vet vad hon vill och envis som bara den. Idag så va jag tvungen och gå upp och fick serverat i sängen min mob,och kläder hon tyckte jag skulle ha på mig. Snällt snällt<3
Så det va bråska och ge frukost till henne men idag kunde hon dra sig i sin säng till 7 sen somna hon liten stund brevid mig så mysigt så länge de varar att de vill sova brevid.
Så strax innan 8 va vi uppe och tände ljuset med datum då vi glömt bort den nu när jag vart iväg och åkt med taxi så mycket. Så ljuset har några datum och brinna ner.

Tack älskling för att du stöttar mig med taxi blir en riktigt omställning för både dig och towe men det funkar ju bra, kul att towe får va mer med dig nu lite själv med. Älskar er mina älsklingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback