Läxa

2010-12-10 @ 18:14:21
Fick idag en läxa över helgen nämligen lära mig alla zoner i linköping och lite utanför de har nämligen olika nr på m3 (taxametern) så rätt mycket och plugga in men det ska nog gå:) Mycket press nu med taxikortet då chefen lär ut även andra så då blir det lite och tävla mot varann men e lite kul så man har lite press på sig så inget blir det och lata sig.
Igår va jag hemma då jag skulle plugga men vart inte mycket då jag mådde illa nästan hela dan gick över en stund på dan men sen kom det tillbaxs på kvällen skit jobbigt. Trodde jag skulle åka på nåt skit men icke vart det nåt av et som tur.

Idag blir det plugga och umgås här hemma. Vart ju en kort tag för towe på dagis även idag så va nog skönt för henne (kl.8-13,30 ). Annars brukar hon va 6-15,30. Va skönt att hon fick sova ut lite hon vakna själv kl 7 men själv vakna man lite tidigare nu när man van och gå upp tidigt. Men så himla trött man har blivit om kvällarna tidigt är då inte vann och åka iväg och "jobba".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback