Julafton

2010-12-25 @ 09:24:18

  God jul!!!
Här har vi haft nu julafton så himla stressigt allt ska va alltid inför jul sista minuten men men att man inte lär sig efter varje år:P
Vart en himla massa julklappar och mat och vart även massa mat över så nu står julmat på lunch/middag här hemma.  Towe fick i julklapp:

* Badlakan hello kitty
*Badlakan Musse pigg och kalle anka
*Puzzel (fiska upp med magnet och senpuzzla)
* Puzzel en låda 
*Bamse kubb puzzzel
*Bamse puzzel 
* Dockvagn
* potta till docka
* hacklapp till docka
* städset
* Halsband set med borst m.m.
* Pengar
* kläder  (strumpor/jeansleggins/top/trosor)
* Böcker
*Filmer

Har säkert glömt nåt inte lätt och komma ihåg allt hon fick sen idag ska vi till mummu sa att hon inte behövde köpa nåt utan köpa nåt från taihland som är mycket billigare än att handla här hemma.

 towe tyckte inte om att puzzla med kuberna utan stapla de på varann.

 Towe fick rida på pappa tommy

 Mina sötisar vila en liten stund

 Towe leker

 Towe fiskar upp puzzel


Tommy och jag fick då inte så många julklappar då vi sa att de skulle köpa till towe istället.
Men tommy fick en eltandborste, långkalsonger,filmer och trisslott.
Jag fick en prydnads kula,trisslott och strumpor.

Men min bästa julklappa i år va att va en hel familj i jul att fira med de kunde då inte va myckte bättre.
Här hemma ska jag nu ta det lugnt till em för då ska vi till min mormor i nykyrka ta och äta julgröt och skinkmacka.



Kommentarer

Postat av: Carl

Underbart! :)



Och God Fortsättning önskar jag er alla

2010-12-25 @ 10:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback