Ja vet!!!!

2010-12-02 @ 17:44:18
Ja vet jag e dålig på att blogga tyvärr för inget kul när man inte kan ta kort men fasen när man fick retraktivt pengar så passa jag på och köpte lite saker:)
Nämligen en kamera super nöjd hittills vart en samsung på tradera det va då demo exemplar så fick den billigare men garanti fanns annars hade jag inte köpt den.


Sen har jag även köpt måla färg för att måla om towes möbler vart kanoners kan inte tro att de va samma möbler innan. Här kommer före och efter bilder.
       

Bokhyllan är kvar och måla har inte hunnit på så långt än för har inte haft lusten men den kommer någon gång hoppas jag. Här kommer lite bilder även på hur hennes rum ser ut.



Towe ha börjat prata mer ord ihop idag sa hon:

pappa och minna

Men hon har även lärt sig säga fler nya ord och massa namn på dagisbarnen och så säger hon hej då och vinkar ofta. Så himla kul och se det. Även en tjej på hennes avd vinka til ltowe när hon skulle gå så verkar som hon fått kompisar. Annars e det full rulle på towe hon älskar åka pulka som hon fick av laila.


 Sen kan hon sina hyss här om dan fick hon tag i en penna och rita lakane så fina .... host host..



Kommentarer

Postat av: Hanna

Gud, vad fin byrån blev!! Rosa o vitt ska d va till små töser..;)

2010-12-02 @ 18:37:06
URL: http://smoothiechee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback